Και 2ο τμήμα ΤΕΙ στο Κιλκίς με το σχέδιο “Αθηνά”
“Στο Κιλκίς, δίνουμε έμφαση στον τομέα της κλωστοϋφαντουργίας. Υπάρχει ένα Τμήμα, το ενισχύουμε, είναι συνδεδεμένο με την παραγωγή”. H φράση αυτή του υπουργού Παιδείας, Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου, απ` τη σημερινή συνέντευξη τύπου, που έδωσε παρουσιάζοντας το “σχέδιο Αθηνά”, διώχνει οριστικά τα σύννεφα απ` το Τμήμα Σχεδίασης και Παραγωγής Ενδυμάτων, για τυχόν υποβάθμιση ή και κατάργησή του. Μάλιστα, το Τμήμα μετονομάζεται σε Τμήμα Ετοίμου Ενδύματος και Κλωστοϋφαντουργίας.
Και δεν είναι μόνο αυτό. Έρχεται στο Κιλκίς και 2ο τμήμα με τίτλο “Εσωτερική Αρχιτεκτονική Διακόσμηση”, το οποίο θα προκύψει απ` τη διάσπαση του τμήματος ΤΕΙ Σερρών που λειτουργεί με τον γενικό τίτλο “Εσωτερική Αρχιτεκτονική Διακόσμηση και Σχεδιασμός Αντικειμένων”.
Ο κ. Αρβανιτόπουλος αναφέρθηκε ονομαστικά στο ΤΕΙ Κιλκίς, ως ένα απ` τα παραδείγματα για την “προσπάθεια σύνδεσης του Ακαδημαϊκού με τον Αναπτυξιακό χάρτη της χώρας”, όπως χαρακτηριστικά είπε.
Στην παρουσίαση του σχεδίου για την Ανασυγκρότηση του Χάρτη των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης της Χώρας, ο υπουργός τόνισε για τους στόχους τα εξής:
“Ο πρώτος στόχος μας είναι η ενίσχυση της Δημόσιας, Δωρεάν Παιδείας.
Ο δεύτερος στόχος είναι η αναβάθμιση των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ μας. Θέλουμε να εξορθολογίσουμε τα γνωστικά αντικείμενα των Τμημάτων μας, να έχουμε Τμήματα και Πανεπιστήμια ισχυρά, εξωστρεφή, κόμβους αριστείας. Θέλουμε να αναβαθμίσουμε τα Τεχνολογικά Ιδρύματα. Αλλά πως; Επιστρέφοντας στην αρχική φιλοσοφία, δηλαδή εκείνη της τεχνολογικής εκπαίδευσης. Θέλουμε τα ΤΕΙ να αποτελέσουν έναν ισχυρό, τεχνολογικό πυλώνα εκπαίδευσης, όχι να γίνουν κακέκτυπα των Πανεπιστημίων.
Θέλουμε να ενώσουμε τον Ακαδημαϊκό Χάρτη της χώρας, με τον αναπτυξιακό χάρτη της χώρας. Δεν ισχυρίζομαι ότι η γνώση πρέπει να έχει ως μοναδικό σκοπό τη σύνδεση με την παραγωγική διαδικασία. Η γνώση είναι πολλά περισσότερα πράγματα. Σημαίνει καλλιέργεια του πνεύματος και της ψυχής, σημαίνει ενστάλαξη κανόνων ηθικής σε μία κοινωνία, σε ένα κοινωνικό σύνολο, σημαίνει έναν αγώνα για την τελείωση του ανθρώπου. Δεν μπορεί, όμως, η γνωσιακή διαδικασία για τους σκοπούς της κοινωνίας να είναι αποκομμένη από την παραγωγική διαδικασία. Και αυτό πρέπει να το χτίσουμε σταδιακά από την αρχή.”
ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ, ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΤΜΗΜΑ ΚΛΩΣΤΟΥΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΟ?ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ Η ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΟΝΟ ΣΑΝ ΕΣΟΔΑ?ΛΙΓΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΟΦΕΛΟΥΣΕ ΟΛΟΥΣ ΝΟΜΙΖΩ.ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΑ ΓΚΡΕΜΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ.ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ.
ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ