My Twitter Feed

3 Απρίλιος, 2019

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Πορεία για Υγεία και Παιδεία -

Τετάρτη, 3 Απρίλιος, 2019

Έξυπνες υπηρεσίες για δημότες -

Τρίτη, 2 Απρίλιος, 2019

Αποκατάσταση οδών του Κιλκίς -

Τρίτη, 2 Απρίλιος, 2019

Νοσοκομεία: Ιδού τα προβλήματα -

Τρίτη, 2 Απρίλιος, 2019

Συγκέντρωση για Υγεία – Παιδεία -

Τρίτη, 2 Απρίλιος, 2019

Αλέξανδρος: Απίστευτο φινάλε! -

Δευτέρα, 1 Απρίλιος, 2019

Προσλήψεις σε Εφορεία Κιλκίς -

Δευτέρα, 1 Απρίλιος, 2019

Επίσκεψη σε Εφορία Αρχαιοτήτων -

Δευτέρα, 1 Απρίλιος, 2019

Εκπαιδευτική δράση του 3ου Γυμνασίου

Την Τρίτη 19 Μαρτίου 2019 τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροϊων και Κιλκίς σε συνεργασία με το 4ο ΠΕΚΕΣ Περιφερειακής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας υλοποίησαν εκπαιδευτική δράση με τίτλο « Τα σχολεία προσανατολίζονται στους δρόμους της Αειφορίας» διάρκειας δυο (2) ωρών σε μαθητές του 3ου Γυμνασίου Κιλκίς.

Στην δράση αυτή συμμετείχαν μαθητές του σχολείου μας, καθώς και μαθητές που φιλοξενούνταν την εβδομάδα εκείνη στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ που υλοποιεί το σχολείο μας από 4 χώρες, Πολωνία, Ουγγαρία, Τουρκία και Ρουμανία.

Το orienteering είναι ένα δημοφιλές άθλημα στη Βόρεια Ευρώπη στο οποίο νέοι και ενήλικες βρίσκουν μεγάλη ευχαρίστηση μέσα από την πρόκληση της εύρεσης σταθμών ελέγχου σε όμορφες γεωγραφικές περιοχές, δάσους και βοσκοτόπων. Είναι ένα σπορ που παρέχει ευχαρίστηση σε όλα τα επίπεδα συναγωνισμού, αλλά όπου η τεχνική είναι ζωτικής σημασίας για να θριαμβεύσει ο αγωνιζόμενος πάνω στις δύσκολες λεπτομέρειες του χάρτη και του εδάφους και έτσι να ικανοποιηθεί πλήρως από τον αγώνα.

Τοorienteering έχει περιγραφεί σαν “ιστιοπλοΐα πάνω σε θάμνους”, “επίλυση σταυρόλεξου ενώ τρέχει κανείς προς τη στάση”. Όλοι αυτοί οι χαρακτηρισμοί περιγράφουν τις δύο όψεις του αθλήματος: σωματική και πνευματική. Ο αγωνιζόμενος υποχρεούται να επιλύσει πολλά προβλήματα προσανατολισμού ενώ την ίδια στιγμή πρέπει να διατηρήσει ένα γρήγορα ρυθμό  τρεξίματος προκειμένου να ολοκληρώσει τον αγώνα στο συντομότερο δυνατό χρόνο.

Στόχος της δράσης αυτής ήταν να γνωρίσουν οι μαθητές βιωματικά τον αγωνιστικό προσανατολισμό ως άθλημα, αλλά και ως μια ολιστική δραστηριότητα, στο πλαίσιο της διαθεματικής μάθησης, που προάγει τη χωρική, κιναισθητική, συναισθηματική, λογικομαθηματική, φυσιοκρατική νοημοσύνη, αλλά και την ευημερία τους, ενώ τους ευαισθητοποιεί περιβαλλοντικά.

Σχολιάστε