My Twitter Feed

9 Ιανουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Απολογισμός με κριτική για όλα -

Σάββατο, 9 Ιανουαρίου, 2021

Έφυγε από τον ιό κι ο Δημ. Ταταρίδης -

Σάββατο, 9 Ιανουαρίου, 2021

Μικρός ο αριθμός των κρουσμάτων -

Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου, 2021

19 στήλες θερμομέτρησης σε Κιλκίς -

Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου, 2021

Παιονία: Αναλυτικά το έργο-μαμούθ -

Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου, 2021

Εμβολιασμοί για άνω των 85 ετών -

Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου, 2021

Ιός: Παραμένει σε υψηλά επίπεδα -

Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου, 2021

Υποστήριξη για τον COVID-19 -

Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου, 2021

Δραστηριότητες του ΕΕΕΕΚ Κιλκίς

Με αφορμή τον εορτασμό της παγκόσμιας ημέρας ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο (7 Φεβρουαρίου) και στα πλαίσια συμμετοχής στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Εράσμους+, το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Κιλκίς πραγματοποίησε μια σειρά δράσεων με το Γυμνάσιο Βαπτιστή και το 1ο ΓΕΛ Κιλκίς.

Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Γυμνάσιο του Βαπτιστή, όπου οι μαθητές και μαθήτριες των δύο σχολικών μονάδων συνεργάστηκαν και δημιούργησαν χειροποίητες χρηστικές για καθημερινή χρήση δημιουργίες, σχετικά με το διαδίκτυο (κονκάρδες, ημερολόγιο, κανόνες χρήσης). Μέσα από την ενίσχυση των γνώσεων και των εμπειριών τους, εντάθηκε ο προβληματισμός τους για τις συνέπειες της αλόγιστης χρήσης του διαδικτύου και τονίσθηκε η ανάγκη ενίσχυσης της γνώσης για την ασφαλή περιήγηση στο διαδίκτυο.

Η συνέχιση της δράσης περιλάμβανε την επίσκεψη την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου του σχολείου μας από μία ομάδα μαθητριών από το 1ο ΓΕΛ Κιλκίς μαζί με την υπεύθυνη καθηγήτρια πληροφορικής, και υποδιευθύντρια κ. Χριστοδούλα Βογιατζή, προκειμένου οι μαθήτριες του σχολείου να συμμετέχουν σε αντίστοιχες δράσεις ενημέρωσης.

Αρχικά παρακολούθησαν μία παρουσίαση σχετικά με τη δύναμη της εικόνας και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στη συνέχεια, δημιούργησαν και κατασκεύασαν ανά μεικτές ομάδες, διάφορα χρηστικά αντικείμενα (mouse pad), στα οποία σχεδίασαν και έγραψαν μηνύματα, τα οποία προέρχονται από τους κανόνες σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, καθώς και δράσεις γνώσεων και γραφικών/ ηλεκτρονικών ασκήσεων (φωτόδεντρο).

Η δράση συνεχίσθηκε και ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ στο 1ο ΓΕΛ προκειμένου να μεταλαμπαδευτούν και να ολοκληρωθούν οι προαναφερθείσες δραστηριότητες στα υπόλοιπα μέλη της παιδαγωγικής ομάδας του Λυκείου. Η δράση είχε μεγάλη απήχηση και ανταπόκριση στους μαθητές/τριες των δύο σχολικών μονάδων.

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τη διευθύντρια του 1ου ΓΕΛ Κιλκίς κ. Σοφία Ζαβρακίδου και τον διευθυντή του Γυμνασίου Βαπτιστή κ. Γεώργιο Τρόπιο, καθώς και τους υπεύθυνους καθηγητές/τριες και μαθητές/τριες που συμμετείχαν στη δράση, για τη συμβολή και υποστήριξή τους στην υλοποίηση της δράσης.

Δράσεις ανακύκλωσης

Συνεχίζοντας την εστίαση στον παράγοντα περιβάλλον, οι μαθητές του εργαστηρίου Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος επιδόθηκαν  σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες γύρω από το γνωστικό αντικείμενο της ανακύκλωσης.

Με βάση τις σχετικές γνώσεις που οικοδομήθηκαν  νωρίτερα μέσα στο τρέχον σχολικό έτος, τα παιδιά έφτιαξαν κάδους ανακύκλωσης, προσφέροντας στο σχολείο ένα ολοκληρωμένο σύστημα αειφορικής διαχείρισης απορριμμάτων.

Οι κάδοι διαχειρίζονται από τους μαθητές του Εργαστηρίου όμως είναι διαθέσιμοι προς χρήση από όλα τα παιδιά του σχολείου, κάτι που ενίοτε οδηγεί σε συνδιαλέξεις μεταξύ αυτών των δυο μαθητικών υποομάδων.

Έτσι, πέρα από την περαιτέρω ανάλυση της έννοιας και των προεκτάσεων της ανακύκλωσης, παράπλευρα επιδιωκόμενα οφέλη της συγκεκριμένης εκπαιδευτικής παρέμβασης  ήταν η ανάπτυξη επικοινωνιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων.

Σπορά λαχανικών

Στο πλαίσιο λειτουργίας του εργαστηρίου Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος, οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ προχώρησαν σε νέα σπορά λαχανοκομικών ειδών στους χώρους του θερμοκηπίου του σχολείου. Κατά τη διάρκεια της σποράς εξετάσθηκαν οι σχετικές γνώσεις που είχαν οικοδομηθεί σε παλιότερες διαδικασίες σποράς.

Με βάση αυτήν την ενδιάμεση αξιολόγηση, δόθηκε ξανά έμφαση στους τομείς που διαπιστώθηκαν ελλείψεις. Πέρα από πρακτικές δεξιότητες στο τομέα της Κηποτεχνίας, το βασικό γνωστικό πλαίσιο της συγκεκριμένης εκπαιδευτικής δραστηριότητας περιλάμβανε στοιχεία φυσιολογίας και κυρίως γνώσεις σχετικές με τα στάδια ανάπτυξης του φυτού, με τους παράγοντες που επηρεάζουν αυτήν την ανάπτυξη και με τον εγγενή πολλαπλασιασμό.

Σχολιάστε