My Twitter Feed

21 Μαΐου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Κλειστά πάντα τα εργαστήρια -

Δευτέρα, 20 Μαΐου, 2024

Σήκω Ψυχή μου στα Ελευθέρια -

Δευτέρα, 20 Μαΐου, 2024

ΑΔΕΔΥ: Κάλεσμα για νέα απεργία -

Δευτέρα, 20 Μαΐου, 2024

Κασσελάκης: Υπέγραψε ομόνοια! -

Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024

Ο γραμματέας ΠΑΣΟΚ στο νομό -

Παρασκευή, 17 Μαΐου, 2024

Εκλογική επιτροπή και μήνυμα -

Παρασκευή, 17 Μαΐου, 2024

Κόντρα δήμου με διευθύντρια ΔΕ -

Παρασκευή, 17 Μαΐου, 2024

Παππάς: Επικίνδυνη μετεστέγαση -

Πέμπτη, 16 Μαΐου, 2024

Για δυο δρόμους του νομού Κιλκίς

Από τον υποψήφιοι περιφερειακό σύμβουλο, Στέφανο Μάλγαρη, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση για τους δρόμους Νέας Σάντας – Ασσήρου και Μαλγάρων – Ευζώνων (ΠΑΘΕ):

“Στις παρακάτω φωτογραφίες αντικρίζετε την κατάσταση που επικρατεί εδώ και 13 χρόνια στον δρόμο Νέας Σάντας – Ασσήρου! Ένα έργο ζωτικής σημασίας για τον Νομό μας λοιπόν, παραμένει σε αδράνεια ή μάλλον προχωράει με αργούς ρυθμούς καθιστώντας επικίνδυνη την μετακίνηση μας. Όλοι γνωρίζουμε πως είναι ένας πολυσύχναστος δρόμος που εξυπηρετεί καθημερινές ανάγκες των πολιτών και όχι μόνο! 

⁉️Για πόσο καιρό ακόμα θα τρέφουμε φρούδες ελπίδες για άμεση ολοκλήρωση του δρόμου με βάση τις δηλώσεις των αρμοδίων; «Μέχρι τέλη του 2023 θα είναι έτοιμος ο δρόμος Νέας Σάντας – Ασσήρου» αυτή ήταν η δήλωση του κ. Τζιτζικώστα στις 23 Φεβρουαρίου 2023· έχουν περάσει 8 μήνες και το έργο δεν έχει ολοκληρωθεί ούτε κατά το ήμισυ!

⁉️Για πόσα χρόνια ακόμα θα υποβαθμίζουμε τη σπουδαιότητα του έργου; Η σιωπή μας δηλώνει αποδοχή. Βάζουμε τέλος στην ανοχή, η τρέχουσα κατάσταση απαιτεί την φωνή μας και όχι την ηχώ διαφόρων πολιτικών σκοπιμοτήτων!

‼️Ταυτόχρονα, η ανακατασκευή και η συντήρηση της ΠΑΘΕ είναι ένα έργο που διαδραματίζει καίριο ρόλο για την επικοινωνία με τα Βαλκάνια καθώς και με τις υπόλοιπες περιφερειακές ενότητες! Η σημερινή εικόνα δεν αρμόζει σε κανένα ευρωπαϊκό πρότυπο οδικού δικτύου το οποίο αποτελεί σταυροδρόμι για διάφορους προορισμούς. Η σημερινή κατάσταση της ΠΑΘΕ νομίζω πως δεν αρμόζει σε μια σύγχρονη Περιφερειακή ενότητα του 21ου αιώνα. Είναι το μοναδικό τμήμα στο οποίο υπάρχει αμφίδρομη κυκλοφορία και δεν υπάρχει διαχωριστική νησίδα! Η ανακατασκευή αυτή λοιπόν, στοχεύει στην αναβάθμιση της ίδιας της περιφέρειας και στην παροχή ασφαλούς μετακίνησης για την εξυπηρέτηση των αναγκών μας!

Μπορείτε να οραματιστείτε την πρόοδο, την ανάπτυξη του εμπορίου και την αύξηση του τουρισμού με αυτήν την εικόνα; Νομίζω πως είναι ένα εύλογο ερώτημα που πρέπει να μας βάλει σε σκέψεις για το μέλλον της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας!”

Σχολιάστε