My Twitter Feed

18 Ιανουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Κιλτίδης: Διολίσθηση σε διαστροφή! -

Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου, 2021

“Στηρίξτε τις επιχειρήσεις” -

Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου, 2021

Επιτυχής ο αποχιονισμός σε Κιλκίς -

Κυριακή, 17 Ιανουαρίου, 2021

Ξεκίνησε ο εμβολιασμός των 85+ -

Σάββατο, 16 Ιανουαρίου, 2021

Ξανά στη μαύρη πρώτη θέση! -

Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου, 2021

Τα είπαν για έργα υποδομών -

Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου, 2021

Κιλκίς: Ετοιμότητα για τον “Λέανδρο” -

Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου, 2021

Ξανά στις πρώτες θέσεις το Κιλκίς -

Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου, 2021

Βιωματικό σεμινάριο στο Εσπερινό

Την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο Εσπερινό Γυμνάσιο Κιλκίς Βιωματικό Επιμορφωτικό Σεμινάριο με τίτλο: «Ενήλικας Μαθητής: Προσοχή στο Κενό».

Η εν λόγω δράση, που κατά κοινή ομολογία, πέτυχε τους αρχικούς της στόχους με επιτυχία, διοργανώθηκε, μετά από αίτημα της σχολικής μονάδας, από τον Συμβουλευτικό Σταθμό Νέων της ΔΙ.Δ.Ε. Κιλκίς και εμψυχώτρια του σεμιναρίου ήταν η κα Γεωργία Μπάρου – Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Γονέων Παιδιών με Δυσλεξία και Μαθησιακές Δυσκολίες.

Στόχος του σεμιναρίου είναι η ψυχοκοινωνική κάλυψη τόσο των μαθητών και μαθητριών που έχουν διαγνωστεί με Μαθησιακές Δυσκολίες και φοιτούν στην εν λόγω σχολική μονάδα καθώς εξέφρασαν την ανάγκη για ενίσχυση της αυτοπεποίθησής και της αυτοεικόνας τους. Πολλοί από τους συμμετέχοντες ενήλικες μαθητές του σχολείου αναγνώρισαν στις περιγραφές της ομιλήτριας συμπεριφορές και στάσεις που τους απομάκρυναν στα παιδικά τους χρόνια από το σχολείο.

Είναι τυχαίο άραγε να είναι κάποιοι ενήλικες και να μην έχουν τουλάχιστον απολυτήριο Γυμνασίου; Σίγουρα δεν είναι! Τι είναι αυτό όμως που τους εμπόδισε να το αποκτήσουν; Οι λόγοι είναι πολλοί και το φαινόμενο πολυπαραγοντικό. Στερεότυπα ως προς το φύλο και τη διαδρομή του στην κοινωνία, οικονομικά και πολιτισμικά εμπόδια ήταν λόγοι που λειτούργησαν αποτρεπτικά ως προς τη φοίτηση.

Υπήρχαν βέβαια και τα παιδιά που έδειχναν να μην είναι προορισμένα να γίνουν οι καλύτεροι μαθητές της τάξης, αντίθετα δυσκολεύονταν να ανταποκριθούν ακόμη και στις στοιχειώδεις σχολικές απαιτήσεις, ήταν τα παιδιά που κάποτε λέγονταν για αυτά «…δεν παίρνουν τα γράμματα».

Τα παιδιά, που ένιωθαν ντροπή και ενοχή, γιατί δεν μπορούσαν να γράψουν, να διαβάσουν, να καταλάβουν το νόημα αυτού που διάβασαν, που βίωναν καθημερινά την αποτυχία παρά την μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλαν, τα ντροπαλά παιδιά που προσπαθούσαν να περνούν απαρατήρητα, που είχαν χαμηλή αυτοεκτίμηση, που η καθημερινότητα του σχολείου ήταν επίπονη και φυσικά, μετά από όλα αυτά που βίωναν, ήταν τα παιδιά που έπειθαν τον εαυτό τους ότι δεν μπορούν να τα καταφέρουν, με αποτέλεσμα ακόμη και ως ενήλικες να νιώθουν ανεπαρκείς.

Η εν λόγω δράση αποτελεί την αρχή προβληματισμού και διερεύνησης ενός φαινομένου που χρήζει προσεχτικότερης «ματιάς» και ενδελεχούς αναζήτησης των βαθύτερων αιτιών που, ακόμη και στις μέρες μας, λειτουργούν αποτρεπτικά στην ολοκλήρωση της υποχρεωτικής φοίτησης.

Σχολιάστε