My Twitter Feed

28 Μάρτιος, 2018

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Βαρύτητα σε ΠΑΘΕ και διόδια -

Τετάρτη, 28 Μάρτιος, 2018

ΤΕΙ: Αξιοποίηση με νέα τμήματα -

Τετάρτη, 28 Μάρτιος, 2018

Επί τάπητος τα θέματα Παιδείας -

Τετάρτη, 28 Μάρτιος, 2018

Συγκέντρωση για τη φονική ΠΑΘΕ! -

Τρίτη, 27 Μάρτιος, 2018

ΝΔ: Συνέλευση με Στ. Καλαφάτη -

Τρίτη, 27 Μάρτιος, 2018

«Να γεμίσουμε κόσμο το ΤΕΙ» -

Τρίτη, 27 Μάρτιος, 2018

«Ενθαρρύνουμε συνενώσεις ΑΕΙ-ΤΕΙ -

Τρίτη, 27 Μάρτιος, 2018

Επίσκεψη στον Δήμο Λατσιών -

Τρίτη, 27 Μάρτιος, 2018

Βαρύτητα σε ΠΑΘΕ και διόδια

Δίνοντας βαρύτητα στο θέμα της ΠΑΘΕ και των διοδίων, αλλά και θεμάτων που απασχολούν τη Παιονία, πραγματοποίησε την ομιλία του στο Αναπτυξιακό Συνέδριο της Κ. Μακεδονίας, ο δήμαρχος Χρ. Γκουντενούδης.

Συγκεκριμένα, μιλώντας στην θεματική ενότητα της Διασυνοριακής Ανάπτυξης και Διαβαλκανικής Συνεργασίας, ο κ. Γκουντενούδης είπε για το θέμα της ΠΑΘΕ και των διοδίων τα εξής:

«Ο Δήμος μας, είναι ένας ακριτικός δήμος στη Βόρεια Ελλάδα που αποτελεί την πύλη της Πατρίδος μας από και προς τα Βαλκάνια και την Ευρώπη. Κάθε χρόνο, εκατομμύρια πολίτες της χώρας μας και αλλοδαποί εισέρχονται και εξέρχονται οδικώς από τα σύνορα μας διά της εθνικής οδού ΠΑΘΕ η οποία κείται εντός του δήμου μας.

Το τμήμα της εθνικής οδού από τα Μάλγαρα μέχρι τον κόμβο έξω από τη πρωτεύουσα του δήμου Παιονίας, το Πολύκαστρο, είναι το μοναδικό τμήμα στο οποίο υπάρχει αμφίδρομη κυκλοφορία και δεν υπάρχει διαχωριστική νησίδα.

Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τις φθορές επί του οδοστρώματος λόγω της μη συντηρήσεως του για χρόνια αλλά και η πλήρης συσκότιση που παρατηρείται σε αρκετά σημεία, το καθιστούν εξαιρετικά επικίνδυνο με συνέπεια ανθρώπινες ζωές που χάνονται αδίκως όπως στο τελευταίο συγκλονιστικό τροχαίο που έγινε προχθές και χάθηκαν 4 συνάνθρωποι μας.

Ο κ. υπουργός δεσμεύτηκε ότι σε πρώτο χρόνο θα συντηρηθεί το οδόστρωμα.

Εμείς όμως επιμένουμε σε κατασκευή νέου δρόμου καθώς η σχετική μελέτη είναι ήδη έτοιμη, απλώς χρειάζεται επικαιροποίηση και απομένει η εξασφάλιση των πιστώσεων.

Γίνονται κάποιες φιλότιμες προσπάθειες από την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ και τον κ. Αντωνούδη αλλά δεν αρκούν.

Εάν κύριοι υπουργοί και κύριοι συνάδελφοι ο δρόμος αυτός ήταν σε άλλη περιοχή της Ελλάδας, ίσως κοντά στην πρωτεύουσα, θα είχε γίνει δυο φορές μέχρι τώρα.

Εμάς όμως μας παραμελείτε κατ’ εξακολούθηση.

Γιατί κάθε φορά να γίνεται κι ένα ακόμη τραγικό τροχαίο ατύχημα με νεκρούς ώστε να επανέρχεται το εν λόγω ζήτημα.

Λύστε το επιτέλους.

Το αίτημα μας για αποκατάσταση του δρόμου καθίσταται όχι μόνο επιτακτικό και επίκαιρο αλλά και νομικά επιβεβλημένο, καθώς νέοι σταθμοί διοδίων τοποθετήθηκαν κατά μήκος της ΠΑΘΕ και εμείς ζητούμε την ανταποδοτικότητα των κομίστρων αυτών.

Δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό να επιβληθεί τέλος διοδίων σε δρόμο ο οποίος δεν πληροί τις προδιαγραφές.

Με τα διόδια που λειτουργούν τώρα, όχι μόνο δεν δρομολογείται η βελτίωση του οδικού δικτύου αλλά απομακρύνεται η προοπτική αυτή και παράλληλα διασφαλίζεται μονάχα ο παραχωρησιούχος του έργου.

Η τοπική μας κοινωνία όμως δεν θα δεχθεί με κανένα τρόπο τη λειτουργία και πλευρικού σταθμού διοδίων στο Πολύκαστρο που πάτε να ενεργοποιήσετε, χωρίς να γίνουν οι απαραίτητες παρεμβάσεις για την αναβάθμιση του οδικού δικτύου και την ασφάλεια των διερχομένων οδηγών.

Επίσης, ενώ σε άλλες περιοχές έχετε θεσπίσει απαλλαγή τελών διοδίων για τους κατοίκους της περιοχής, εδώ δεν το κάνατε.

Πώς θα εισπράττονται διόδια από τους διερχόμενους οδηγούς που υποτίθεται ότι θα πηγαίνουν για τη συντήρηση και την επισκευή του οδοστρώματος όταν όπως αποδεικνύεται στη πράξη αυτός ο δρόμος είναι καρμανιόλα;

Σας καλούμε λοιπόν άμεσα να μεριμνήσετε και να δώσετε λύση για την ασφαλή κίνηση στο οδικό αυτό τμήμα ώστε να μην θρηνήσουμε ποτέ ξανά θύματα.

Είναι άδικο να πληρώνουμε με ανθρώπινο αίμα την κωλυσιεργία ή την αβελτηρία της κρατικής μηχανής στην κύρια είσοδο της χώρας!».

Τα άλλα θέματα

Τα θέματα στα οποία έκανε επίσης αναφορές ο κ. Γκουντενούδης ήταν:

  • Η μεταφορά του νερού από τις πηγές Πάικου για την υδροδότηση της Δ.Ε. Πολυκάστρου.
  • Η ανάγκη για την ανάδειξη των διατηρητέων κτιρίων στον ιστορικό οικισμό Γουμένισσας.
  • Ο αρχαιολογικός χώρος της Ευρωπού.
  • Η ολοκλήρωση της κατασκευής του αρδευτικού δικτύου (Ζώνη 1) Αρτζάν Αματόβου.
  • Η αντικατάσταση αγωγού μεταφοράς νερού για την ύδρευση των πρώην δήμων Αξιουπόλεως και Ευρωπού από τις πηγές Παίκου.
  • Η κατασκευή βιολογικών καθαρισμών σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων για τον Άγιο Πέτρο, το Βαφειοχώρι και την Ποντοηράκλεια.
  • Η παραχώρηση κατά χρήση του αεροδρομίου της Νέας Καβάλας για δημιουργία πάρκου αεραθλητισμού μετά την εκκένωση του από τους πρόσφυγες και μετανάστες.
  • Η κατασκευή οδικού δικτύου σύνδεσης Δ.Κ. Πολυκάστρου-Μνημείου Α΄ Παγκοσμίου-ΒΙ.ΠΕ. Σταυροχωρίου και ο ηλεκτροφωτισμός του γηπέδου του Πολυκάστρου.
  • Η περαιτέρω ανάπτυξη της καστανοκαλλιέργειας όπως και της αμπελοκαλλιέργειας με την διοργάνωση ημερίδας την περίοδο της Γιορτής Κάστανου και του Φεστιβάλ Κρασιού με στελέχη του ΥΠΑΑΤ.

Να σημειωθεί ότι στην θεματική ενότητα της Διασυνοριακής Ανάπτυξης και Διαβαλκανικής Συνεργασίας, ομιλητές ήταν μεταξύ άλλων ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομίας Γ. Δραγασάκης, ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης και η υφυπουργός Οικονομικών Κ. Παπανάτσιου.

 

 

 

 

Σχολιάστε