My Twitter Feed

21 Ιανουαρίου, 2021

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Περί τους 500 οι εμβολιασμοί -

Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου, 2021

Και πάλι το λιανεμπόριο στη λαϊκή -

Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου, 2021

Έξι τα νέα κρούσματα σε ν. Κιλκίς -

Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου, 2021

ΔΕΥΑΠ: Απάντηση στη ΛΑΣΥ -

Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου, 2021

Χαμόγελα απ`τα 2 μόνο κρούσματα -

Τρίτη, 19 Ιανουαρίου, 2021

Η Σ. Μπεκατώρου δεν είναι η μόνη -

Τρίτη, 19 Ιανουαρίου, 2021

Τριήμερο ανάσας για το ν. Κιλκίς -

Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου, 2021

Χώρος για φιλοξενία των αστέγων -

Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου, 2021

Απάντηση ΕΚΑΒ για διακομιδές

Το ΕΚΑΒ εξυπηρετεί όλα τα περιστατικά με προτεραιότητα στα επείγοντα και ύστερα στους ασθενείς που παίρνουν εξιτήριο, ανέφερε η διευθύντρια του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης, Αγγελική Τσιούπα, απαντώντας σε καταγγελίες της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ), σχετικά με καθυστερήσεις επτά ωρών έως τριών ημερών στις δευτερογενείς διακομιδές που αφορούν το νοσοκομείο του Κιλκίς (κυρίως ασθενών που έκαναν ορθοπεδικές επεμβάσεις).

Το θέμα των καθυστερήσεων των δευτερογενών διακομιδών άρχισαν να αναδεικνύουν μέλη του Σωματείου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Κιλκίς μετά τη μεταφορά από το Κιλκίς στη Θεσσαλονίκη του τηλεφωνικού κέντρου που διαχειρίζεται τις κλήσεις προς το ΕΚΑΒ.

«Πάντα φροντίζουμε να εξυπηρετούμε τα επείγοντα περιστατικά και από κει και πέρα ανάλογα με τις δυνατότητές μας εξυπηρετούμε τα εξιτήρια, τα οποία ελέγχονται και από τον συντονιστή γιατρό στη Θεσσαλονίκη και αν έχουν ένδειξη μεταφέρονται με το ασθενοφόρο. Δηλαδή σε ένα περιστατικό περιπατητικό, η επιστροφή στο σπίτι δεν θα γίνει με ασθενοφόρο, δεν έχουμε αυτή τη δυνατότητα.

Στον εσωτερικό κανονισμό μας τα περιστατικά που κατά προτεραιότητα εξυπηρετούμε είναι πολύ συγκεκριμένα, είναι ασθενείς με κατάγματα στην σπονδυλική στήλη, καρκινοπαθείς, κατάγματα λεκάνης, βαριά εγκεφαλικά, κατακεκλιμμένοι. Θα εξυπηρετηθούν άνθρωποι που πραγματικά το έχουν ανάγκη.

Επίσης υπάρχει και μεγάλη κοινωνική ευαισθησία. Δηλαδή έναν υπερήλικα, ακόμη και αν δεν έχει ένδειξη, θα φροντίσουμε να τον πάρουμε. Τα εξιτήρια τα εξυπηρετούμε εφόσον είμαστε εντάξει με τα επείγοντα. Τα επείγοντα είναι εκεί που θα πρέπει να τρέξουμε γρήγορα, το εξιτήριο είναι μέσα στον υγειονομικό σχηματισμό. Ταλαιπωρείται κάποιες φορές ο κόσμος, το καταλαβαίνουμε, αλλά και οι δυνατότητες είναι περιορισμένες», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κ. Τσιούπα.

Παράλληλα υποστήριξε ότι συγκεκριμένοι συνδικαλιστές και άτομα από συγκεκριμένη κλινική του Νοσοκομείου του Κιλκίς δημιουργούν προβλήματα από τότε που το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ μεταφέρθηκε από το Κιλκίς στη Θεσσαλονίκη, διότι είχαν μάθει να χρησιμοποιούν το ασθενοφόρο σε κάθε περίπτωση, είτε ήταν ο ασθενής κατακεκλιμμένος είτε ήταν περιπατητικός.

 

 

Σχολιάστε