My Twitter Feed

20 Μάιος, 2017

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Κινητοποιήσεις εργαζομένων ΟΤΑ -

Σάββατο, 20 Μάιος, 2017

Δράσεις για ιστορικό τουρισμό -

Παρασκευή, 19 Μάιος, 2017

Υπογραφές για Δήμο Γουμένισσας -

Πέμπτη, 18 Μάιος, 2017

Μόνο το ΠΑΜΕ συγκέντρωση -

Τετάρτη, 17 Μάιος, 2017

Διήμερη απεργία της ΠΟΕ-ΟΤΑ -

Τετάρτη, 17 Μάιος, 2017

Τι θέλει η επιχειρηματικότητα -

Τετάρτη, 17 Μάιος, 2017

Διήμερη αποχή των δικηγόροι -

Τετάρτη, 17 Μάιος, 2017

ΕΒΕ: Ημερίδα για εξαγωγές -

Δευτέρα, 15 Μάιος, 2017

Ανάπλαση Κήπου: Στοπ για λόγους νομιμότητας

Δημοτικός Κήπος ΚιλκίςΗ παύση εργασιών στο έργο που αφορά την ανάπλαση της περιοχής του Πάρκου – Κήπου στο Κιλκίς, οφείλεται στο γεγονός ότι επιχειρήθηκε η εκτέλεσή του χωρίς προηγουμένως να έχουν ολοκληρωθεί οι νόμιμες διαδικασίες.

Αυτό τονίζει η Κοινωνία Πολιτών ν. Κιλκίς, η οποία συζήτησε το θέμα στην πρόσφατη γενική συνέλευση των μελών της, επισημαίνοντας ότι «οι ανησυχίες της κοινής γνώμης και αρκετών φορέων της πόλης ήταν και είναι δικαιολογημένες, ιδίως στην φημολογούμενη κοπή πολλών δένδρων».

Πάντως, η «Κοινωνία» τονίζει ότι από αναλυτική ενημέρωση, που της παρείχαν εμπλεκόμενοι φορείς, προκύπτει ότι δεν υπάρχει περίπτωση κοπής πολλών δένδρων παρά μόνο εάν είναι άρρωστα ή εμποδίζουν βασικές κατασκευαστικές δομές. Ο αριθμός τους περιορίζεται σε μονοψήφιο αριθμό και κάποια άλλα θα μεταφυτευθούν και όσα δεν επιζήσουν θα αντικατασταθούν με αντίστοιχα μεγάλου μεγέθους. Την επίβλεψη εφαρμογής της μελέτης για την διατήρηση του πρασίνου θα την έχει το Δασαρχείο μέχρι το τέλος των εργασιών, οι οποίες προβλέπεται να ολοκληρωθούν το 2014.

Σύμφωνα με την ΚτΠ, πέρα από την ολοκλήρωση του έργου,  προκύπτουν και τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν από το κλείσιμο της οδού Βενιζέλου στο ύψος του κήπου. «Αποκόπτεται ο ένας από τους δύο βασικούς οδικούς άξονες επικοινωνίας με το ανατολικό μέρος του νομού. Θεωρούμε ότι είναι επιτακτική η ανάγκη ολοκλήρωσης της κατασκευής του βόρειου περιφερειακού άξονα για να διευκολυνθεί η κυκλοφορία των οχημάτων, ειδιαίτερα των μεγάλων φορτηγών αυτοκινήτων», τονίζει σε σχετική ανακοίνωσή της, στην οποία επισημαίνονται και τα εξής:

«Παρ’ όλες τις ευθύνες των υπηρεσιών και των διοικήσεων, κρίνουμε ότι δεν είναι η ώρα της απόδοσής τους δυσχερένοντας ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Πρόθεση της Κοινωνίας Πολιτών είναι να συμβάλει εποικοδομητικά, στο μέγεθος των δυνάμεών της, στην κατεύθυνση διευκόλυνσης των διαδικασιών, προκειμένου να ολοκληρωθεί το έργο το συντομότερο δυνατό και να ενημερώσει έγκυρα την κοινή γνώμη για την πορεία του έργου.

Γι’ αυτούς τους λόγους η ΚτΠ επεδίωξε να συναντήσει τους εμπλεκόμενους φορείς για να διαμορφώσει άποψη. Από αυτές τις συναντήσεις διαπιστώσαμε ότι παρά τις αρχικές γραφειοκρατικές δυσκινησίες των εμπλεκομένων φορέων, σε μεγάλο βαθμό έχουν ξεπεραστεί και απομένει η ολοκλήρωση της μελέτης από τους συνεργαζόμενους υπηρεσιακούς παράγοντες.

Υπήρξε έντονος προβληματισμός για το γεγονός ότι δεν προβλέφθηκε η κατασκευή του νωρίτερα. Όπως επίσης υπήρξαν πολλά ερωτηματικά για την εγκατάληψη της πεζοδρόμησης της 21 Ιουνίου από την προηγούμενη δημοτική αρχή και την αντικατάστασή της με την επιχειρούμενη ανάπλαση της περιοχής του Κήπου.

Εκφράζοντας την αγωνία και το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης καλούμε τις υπηρεσίες του Δήμου και του Δασαρχείου να επισπεύσουν τις εργασίες ολοκλήρωσης της μελέτης για την επανεκίνηση του έργουν. Θα είμαστε εδώ για να παρακολουθούμε τις εξελίξεις.»


Σχόλια
6 Σχόλια to “Ανάπλαση Κήπου: Στοπ για λόγους νομιμότητας”
  1. Ο/Η PENY λέει:

    δηλαδή υπάρχει έγκριση από συγκοινωνιολόγους για το κλείσιμο της βενιζέλου; ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ. Και πως θα διασχίζουμε την πόλη. Πετώντας; Είναι σαν να κλείνει στην θεσσαλονίκη η εγνατία. Ποιο μυαλό κουκούτσι σκέφτηκε τέτοιο σχέδιο; Πρέπει να γ’ινουν πολλά για να κλείσει η βενιζέλου.

  2. Ο/Η PAO 13 λέει:

    ΕΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΗ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΙΛΟΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ ΕΠΟΧΗ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗ (ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ) ΓΙΑΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΤΟΤΕ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΘΕΣΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ.ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΠΕΡΑΣΝ ΛΟΙΠΟΝ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ (2Η ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ) 4 ΧΡΟΝΙΑ, ΤΕΡΖΙΔΗΣ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΔΙΕΤΙΑ 18 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗΣ ΜΑΣ. ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Ο ΚΟΥΚΟΣ ΑΗΔΟΝΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΕΔΩ ΕΧΕΤΕ ΣΚΕΦΘΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ 21 ΙΟΥΝΙΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΜΕ Ν. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ Γ. ΚΑΠΕΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑΝ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ; ΑΥΤΟ ΩΣ ΚΑΤΙ ΜΙΚΡΟ ΑΛΛΑ ΣΥΝΑΜΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΙΛΚΙΣ ΜΑΣ. Α, ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΧΑΧΑΧΑ ΤΑ ΓΕΛΟΙΑ ΟΡΘΙΑ ΚΟΥΒΟΥΚΛΙΑ ΣΑΝ….. ΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ, ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΤΕ ΤΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ, ΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ, ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ (ΕΝΝΟΩ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ, ΓΩΝΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-Κ.ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗ, ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΙΡΗΝΗΣ).ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ.

  3. Ο/Η ΚΛΕΑΡΧΟΣ λέει:

    Φαντάζει τρομακτικό σενάριο για εμάς που μένουμε στην κάτω πλευρά της πόλης το κλείσιμο της Βενιζέλου. Κλείνοντας την μία από τις δυο βασικές οδικές αρτηρίες της πόλης το κυκλοφοριακό έμφραγμα είναι αναπόφευκτο και οι συνέπειες για την αγορά της 21ης ιουνίου αλλά και τους κατοίκους της περιοχής θα είναι οδυνηρές. Θα γεμίσουν αυτοκίνητα οι μικροί δρόμοι και τα στενά. Τα παιδιά θα ξεχάσουν τι θα πει παιχνίδι στους δρόμους και ποδηλασία. Το καυσαέριο θα μας πνίξει.Σοβαρευτείτε κύριοι και κάντε μία σοβαρή μελέτη για το καλό όλων των κατοίκων της πόλης. Θα βρείτε στο δρόμο σας πολλά εμπόδια αν ξεκινήσετε το έργο ανάποδα.Ευχαριστώ.

  4. Ο/Η ανα-ποδος λέει:

    Μην τολμήσετε και κάνετε ένα βήμα μπροστά και δύο πίσω. Αν κλείσει η Βενιζέλου θα μπλοκάρει η πόλη και αυτό το ξέρετε καλά όλοι. Οι αγωγές θα είναι δεκάδες και το έργο δεν θα τελειώσει ποτέ .

  5. Ο/Η ΣΟΦΙΑ Λ. λέει:

    Ας φροντίσουν οι αρμόδιοι να κάνουνε κάτι καλό με αυτό το έργο. Και εμείς που κατοικούμε σην Βενιζέλου λογικά θα μπλοκάρουμε αν κλείσει ο δρόμος. Φαντάζομαι ότι και η ίδια η Μητρόπολη δεν θα επιτρέψει τον αποκλεισμό της από την μία είσοδο-έξοδο της πόλης.Αναρωτιέμαι γιατί θα πρέπει μία ανάπλαση του κήπου να σημαίνει και πεζοδρόμηση του δρόμου από όπου καθημερινά διέρχονται χιλιάδες αυτοκίνητα. Eίναι λίγο εκτός πραγματικότητας όσοι αποφάσισαν κάτι τέτοιο και δεν πιστεύω πως μπορεί να υλοποιηθεί με την μορφή που διαδίδεται τουλάχιστον.

  6. Ο/Η ΚΛΕΑΡΧΟΣ λέει:

    Συμφωνώ απόλυτα με τη Σοφία. Το πρόβλημα αφορά και την Ιερά Μητρόπολη Κιλκίς στην οποία θα πρέπει να έχουν πρόσβαση με μεταφορικό μέσο άτομα που δεν μπορούν να μετακινηθούν με άλλο τρόπο όπως ηλικιωμένοι και παιδιά.

Σχολιάστε