My Twitter Feed

27 Μάρτιος, 2018

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

Συγκέντρωση για τη φονική ΠΑΘΕ! -

Τρίτη, 27 Μάρτιος, 2018

ΝΔ: Συνέλευση με Στ. Καλαφάτη -

Τρίτη, 27 Μάρτιος, 2018

«Να γεμίσουμε κόσμο το ΤΕΙ» -

Τρίτη, 27 Μάρτιος, 2018

«Ενθαρρύνουμε συνενώσεις ΑΕΙ-ΤΕΙ -

Τρίτη, 27 Μάρτιος, 2018

Επίσκεψη στον Δήμο Λατσιών -

Τρίτη, 27 Μάρτιος, 2018

Τροχαίο: Και 4η γυναίκα-θύμα -

Τρίτη, 27 Μάρτιος, 2018

Σοκ: Τρεις νεκροί στη ΠΑΘΕ -

Δευτέρα, 26 Μάρτιος, 2018

Εγκαίνια με Γαβρόγλου/Αμανατίδη -

Δευτέρα, 26 Μάρτιος, 2018

Αλέξανδρος: Δράσεις του «Παιδόκοσμου»

Η γιορτή της 25η Μαρτίου αποτελεί μια ημερομηνία σταθμό για την ιστορία του Ελληνικού Έθνους και της Ορθοδοξίας, καθώς η έναρξη της ηρωικής επανάστασης του ’21 συνδέθηκε με την γιορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου.

Τα δύο αυτά σημαντικά γεγονότα αποτέλεσαν σημείο αναφοράς για τις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στις δομές μας την περασμένη Παρασκευή 23/3. Αρχικά έγινε αναφορά σε ιστορικά γεγονότα της εποχής, ηρωικά πρόσωπα που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη και στην εξύψωση του φρονήματος του ελληνικού λαού αλλά και στην συμβολή του κρυφού σχολειού στην πραγμάτωση της επανάστασης. Τα παιδιά έφτιαξαν στεφάνια από φύλλα ελιάς, χρωμάτισαν τις προσωπογραφίες των ηρώων, τα κορίτσια χόρεψαν το χορό του Ζαλόγγου και τα μικρά αγόρια τα κλεφτόπουλα.

Η ημέρα αυτή έδωσε ακόμα μια ευκαιρία να θυμίσουμε στα παιδιά την σημασία της ατομικής και συλλογικής ελευθερίας (πνευματικής και σωματικής), τη δύναμη της σύμπνοιας και της ομοψυχίας που μπορούν να ανατρέψουν οτιδήποτε απειλητικό και καταπιεστικό. Η γιορτή αυτή μας γεμίζει με αισθήματα περηφάνιας, πίστης, αγάπης αλλά και ελπίδαςγια αυτό κλείσαμε με το παρακάτω απόφθεγμα του Ελύτη «Αν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν μια ελιά, ένα αμπέλι κι ένα καράβι. Που σημαίνει: με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις»

Για τις Ημέρες Ποίησης και κατά του ρατσισμού

Η περασμένη Τετάρτη ήταν μια μέρα γεμάτη νοήματα, αφιερωμένη στην ποίηση και στην καταπολέμηση του ρατσισμού. Για την παράλληλη προσέγγιση και των δυο θεμάτων αναπτύξαμε διαθεματικές δραστηριότητες, μέσα από τις οποίες πετύχαμε ταυτόχρονα τον διπλό μας στόχο. Αρχικά, διαβάσαμε στα παιδιά σπουδαία ποιήματα, γνωρίσαμε διακεκριμένους ποιητές, παρατηρήσαμε διαφορετικές μορφές ποιημάτων, μιλήσαμε για βασικούς κανόνες που διέπουν ένα ποίημα, τα συναισθήματα που μας προκαλούνενώ στο τέλος τα παιδιά ψήφισαν το καλύτερο από αυτά και έγραψαν το δικό τους συλλογικό έργο. Επίσης,παρουσιάσαμε στα παιδιά δείγματα ένωσης της μουσικής με την ποιητική τέχνη μέσα από το άκουσμα μελοποιημένων ποιημάτων.

Το περιεχόμενο ορισμένων ποιημάτων μας έδωσε την αφόρμηση να επεκταθούμε και να επεξεργαστούμε νοήματα σχετικά με τον ρατσισμό, όπως τα είδη του (φυλετικός, κοινωνικός, θρησκευτικός κτλ.) και τα συναισθήματα που προκαλεί ο αποκλεισμός στα άτομα. Τέλος, τα συμπεράσματα και οι απόψεις των παιδιών αποτυπώθηκαν στην ομαδική αφίσα που δημιούργησαν για την συγκεκριμένη μέρα.

Σχολιάστε