My Twitter Feed

14 Φεβρουάριος, 2019

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

«Η ΠΟΕΔΗΝ στο κυνήγι σοβάδων» -

Πέμπτη, 14 Φεβρουάριος, 2019

Στη διαβούλευση το νέο ΑΕΙ -

Τετάρτη, 13 Φεβρουάριος, 2019

Και σε Κιλκίς τα πλαστά δολάρια -

Τετάρτη, 13 Φεβρουάριος, 2019

Μήνυμα αισιοδοξίας από το ΕΒΕ -

Τετάρτη, 13 Φεβρουάριος, 2019

Πρωτοποριακά σνακ Πολυκάστρου! -

Τρίτη, 12 Φεβρουάριος, 2019

Κι άλλες αποχωρήσεις από ΚΙΝΑΛ -

Τρίτη, 12 Φεβρουάριος, 2019

Προοδευτική Συμμαχία σε Παιονία -

Τρίτη, 12 Φεβρουάριος, 2019

Στήνουν μπλόκο στους Ευζώνους -

Τρίτη, 12 Φεβρουάριος, 2019

Αλέξανδρος: Δράσεις του «Παιδόκοσμου»

Η γιορτή της 25η Μαρτίου αποτελεί μια ημερομηνία σταθμό για την ιστορία του Ελληνικού Έθνους και της Ορθοδοξίας, καθώς η έναρξη της ηρωικής επανάστασης του ’21 συνδέθηκε με την γιορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου.

Τα δύο αυτά σημαντικά γεγονότα αποτέλεσαν σημείο αναφοράς για τις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στις δομές μας την περασμένη Παρασκευή 23/3. Αρχικά έγινε αναφορά σε ιστορικά γεγονότα της εποχής, ηρωικά πρόσωπα που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη και στην εξύψωση του φρονήματος του ελληνικού λαού αλλά και στην συμβολή του κρυφού σχολειού στην πραγμάτωση της επανάστασης. Τα παιδιά έφτιαξαν στεφάνια από φύλλα ελιάς, χρωμάτισαν τις προσωπογραφίες των ηρώων, τα κορίτσια χόρεψαν το χορό του Ζαλόγγου και τα μικρά αγόρια τα κλεφτόπουλα.

Η ημέρα αυτή έδωσε ακόμα μια ευκαιρία να θυμίσουμε στα παιδιά την σημασία της ατομικής και συλλογικής ελευθερίας (πνευματικής και σωματικής), τη δύναμη της σύμπνοιας και της ομοψυχίας που μπορούν να ανατρέψουν οτιδήποτε απειλητικό και καταπιεστικό. Η γιορτή αυτή μας γεμίζει με αισθήματα περηφάνιας, πίστης, αγάπης αλλά και ελπίδαςγια αυτό κλείσαμε με το παρακάτω απόφθεγμα του Ελύτη «Αν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν μια ελιά, ένα αμπέλι κι ένα καράβι. Που σημαίνει: με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις»

Για τις Ημέρες Ποίησης και κατά του ρατσισμού

Η περασμένη Τετάρτη ήταν μια μέρα γεμάτη νοήματα, αφιερωμένη στην ποίηση και στην καταπολέμηση του ρατσισμού. Για την παράλληλη προσέγγιση και των δυο θεμάτων αναπτύξαμε διαθεματικές δραστηριότητες, μέσα από τις οποίες πετύχαμε ταυτόχρονα τον διπλό μας στόχο. Αρχικά, διαβάσαμε στα παιδιά σπουδαία ποιήματα, γνωρίσαμε διακεκριμένους ποιητές, παρατηρήσαμε διαφορετικές μορφές ποιημάτων, μιλήσαμε για βασικούς κανόνες που διέπουν ένα ποίημα, τα συναισθήματα που μας προκαλούνενώ στο τέλος τα παιδιά ψήφισαν το καλύτερο από αυτά και έγραψαν το δικό τους συλλογικό έργο. Επίσης,παρουσιάσαμε στα παιδιά δείγματα ένωσης της μουσικής με την ποιητική τέχνη μέσα από το άκουσμα μελοποιημένων ποιημάτων.

Το περιεχόμενο ορισμένων ποιημάτων μας έδωσε την αφόρμηση να επεκταθούμε και να επεξεργαστούμε νοήματα σχετικά με τον ρατσισμό, όπως τα είδη του (φυλετικός, κοινωνικός, θρησκευτικός κτλ.) και τα συναισθήματα που προκαλεί ο αποκλεισμός στα άτομα. Τέλος, τα συμπεράσματα και οι απόψεις των παιδιών αποτυπώθηκαν στην ομαδική αφίσα που δημιούργησαν για την συγκεκριμένη μέρα.

Σχολιάστε