My Twitter Feed

4 Μαΐου, 2024

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

3,8 εκ. για συντήρηση δρόμων -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

Στη Βουλή οι διακοπές σε φ/β -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

ΑΔΕΔΥ: Όλοι σε απεργία 1ης Μάη -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

Κάλεσμα φορέων για τη 1η Μάη -

Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

ΑΟΚ: Απίστευτη ανατροπή από το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ -

Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Βροντερό “παρών” για την Υγεία -

Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Ερώτηση ΚΚΕ για τη Παθολογική -

Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Επισκέψεις ενόψει ευρωεκλογών -

Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Ακούει κανείς;

Του Θεόφιλου Γουλτίδη.


H δημιουργία πειραματικού σχολείου σε μια περιοχή είναι αναμφισβήτητα ένα σημαντικό στοιχείο προόδου για την εκπαίδευση των παιδιών της. Προϋ-ποθέτει όμως σοβαρή μελέτη και προσεκτικό σχεδιασμό για την αντιμετώ-πιση όλων των προβλημάτων που μπορεί να εμφανιστούν.

Σ΄ αυτή την πόλη και σ’ αυτόν το νομό όμως ο σοβαρός σχεδιασμός είναι άγνωστη λέξη, όλα γίνονται στο πόδι, για να ικανοποιήσουν απλά και μόνο τα βιογραφικά δια-φόρων πολιτικών κι όχι μόνο. Τα πειραματικά σχολεία της πόλης μας (2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Κιλκίς και 2ο Πειραματικό Λύκειο Κιλκίς), δημιουργή-θηκαν πριν από τρία χρόνια κι οι «εμπνευστές» πανηγύριζαν για το επίτευγμά τους.

Το πρώτο όμως σοβαρότατο πρόβλημα που δημιουργήθηκε ήταν η συμπίεση των υπόλοιπων Γυμνασίων (1ου και 3ου) και του 1ου Γενικού Λυκείου Κιλκίς των οποίων η ασφυκτική στενότητα ήταν δεδομένη εδώ και χρόνια. Εκείνη την εποχή, πολλά εργαστήρια χρησιμοποιούνταν σαν κανονικές τάξεις. Αλήθεια οι «εμπνευστές» έκαναν τον κόπο να ζητήσουν την άποψη των συλλόγων των καθηγητών ή με το έτσι θέλω επέβαλαν τη νέα ασφυξία κι έκαναν τις τάξεις διώροφες;

Το δεύτερο σοβαρότατο πρόβλημα είναι η πρόσβαση των παιδιών στα σχολεία κυρίως για τα μικρά παιδιά των Γυμνασίων. Τα δύο πρώτα χρόνια, ήταν μικρός ο αριθμός των αιτήσεων για το πειραματικό Γυμνάσιο που δεν ικανοποιήθηκε. Για το θέμα αυτό φωνάζω από την πρώτη χρονιά, αλλά οι λίγοι γονείς των παιδιών που αναγκάστηκαν τότε να μετακινηθούν προς το 1ο ή 3ο Γυμνάσιο δεν θέλησαν για τους δικούς τους λόγους να διαμαρτυ-ρηθούν! Φέτος που οι αιτήσεις είναι πολλές, σαράντα (40) παιδιά θα είναι αναγκασμένα με οποιοδήποτε καιρό να κάνουν επικίνδυνες διαδρομές!!!

Δεν είναι δυνατό κάποιοι να δημιουργούν ένα πειραματικό για να βολέψουν το προφίλ τους και να υποχρεώνουν παιδιά που μένουν δίπλα, επειδή δεν κληρώθηκαν να μετακινούνται προς τα άλλα σχολεία με τεράστιους κινδύνους, ακόμα και για την ίδια τους τη ζωή! Όσοι βιαστικά συνηγόρησαν σ’ αυτή τη διαδικασία είναι ασφαλώς υπόλογοι. Περιμένω από τους υποψηφίους πολιτικούς όλων των κομμάτων , την περιφέρεια Κιλκίς, το Δήμο Κιλκίς και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας να πάρουν θέση, σ’ ένα εξαιρετικά σοβαρό θέμα.

Πώς θα διασφαλιστεί η ομαλή μεταφορά των παιδιών (αγοριών και κυρίως κοριτσιών) που μένουν δίπλα στο 2ο “πειραματικό” Γυμνάσιο και θα είναι αναγκασμένα να διασχίσουν όλη την πόλη για το 1ο Γυμνάσιο και ακόμα δυσκολότερα για το 3ο Γυμνάσιο, εν μέσω επικίνδυνων αδέσποτων σκυλιών; Δεν περιμένω από τον “εμπνευστή” να καταλάβει, αλλά περιμένω από όλους όσους παραπάνω ανέφερα ξεκάθαρες θέσεις και κυρίως ενέργειες, γιατί είναι υπόλογοι σ’ οτιδήποτε συμβεί!!!

Αλήθεια κύριοι «εμπνευστές», τι έχετε να πείτε σε ένα παιδί που έκανε όνειρα να βρεθεί με την παρέα του από το Δημοτικό σ’ ένα Γυμνάσιο όπως σχεδίαζε και το αναγκάζετε όχι μόνο να εγκαταλείψει τα όνειρά του, αλλά και να μετακινείται κάτω από αντίξοες συνθήκες, ενδεχομένως μόνο του σε άλλο Γυμνάσιο; Ποια παιδαγωγική καινοτομία ικανοποιήθηκε με την «έμπνευσή» σας αυτή.

Σχολιάστε