My Twitter Feed

11 Ιούλιος, 2020

ΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:

«Ένας δρόμος εθνική ντροπή»! -

Σάββατο, 11 Ιούλιος, 2020

Και παιδίατρος στο ΓΝ Γουμένισσας -

Παρασκευή, 10 Ιούλιος, 2020

«Δεν μας πτοούν τέτοιοι νόμοι» -

Παρασκευή, 10 Ιούλιος, 2020

Λήψη μέτρων ζητά ο Σιωνίδης -

Πέμπτη, 9 Ιούλιος, 2020

71η: Κι άλλο «ναι μεν αλλά» -

Πέμπτη, 9 Ιούλιος, 2020

17: Ελεύθεροι και …διαθέσιμοι -

Τετάρτη, 8 Ιούλιος, 2020

Νέα δεξαμενή για τις Μουριές -

Τετάρτη, 8 Ιούλιος, 2020

Διανομή προϊόντων ΤΕΒΑ στη Παιονία -

Τετάρτη, 8 Ιούλιος, 2020

«Ένας δρόμος εθνική ντροπή»!

Με τίτλο «ένας δρόμος εθνική ντροπή» ή ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ φιλοξενεί άρθρο του δημοσιογράφου Σταύρου Τζίμα, που αναφέρεται στο κομμάτι της ΠΑΘΕ, από το Πολύκαστρο μέχρι τον κόμβο Χαλάστρας.

Αναφερόμενο σε στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο Δήμος Παιονίας, το δημοσίευμα τονίζει τα εξής:

Τούτες τις μέρες, ο διεθνής αυτοκινητόδρομος Ε-10 που συνδέει την Ελλάδα με την κεντρική Ευρώπη, μέσω Βόρειας Μακεδονίας – Σερβίας, είναι έρημος λόγω κορωνοϊού. Kαι καλύτερα, για να γλιτώσουν κάποιοι οδηγοί που θα θελήσουν να τον διασχίσουν.

Τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο Δήμος Παιονίας του Κιλκίς, από όπου διέρχεται ο αυτοκινητόδρομος, επαναφέρουν στη δημοσιότητα το συντελούμενο έγκλημα στην άσφαλτο και τον διασυρμό της Ελλάδας στο εξωτερικό.

Μόνο σε μήκος δεκαπέντε χιλιομέτρων, στον κόμβο του Πολυκάστρου, έχουν χάσει τη ζωή τους 45 άνθρωποι σε μετωπικές συγκρούσεις οχημάτων και το αίμα εξακολουθεί να ρέει στο οδόστρωμα, αφού ο δρόμος στο κομμάτι από την περιοχή της Θεσσαλονίκης έως τους Ευζώνους, που κατασκευάστηκε το 1970 μέχρι σήμερα, 50 χρόνια δηλαδή, δεν έχει δεχθεί καμία ουσιαστική αναβάθμιση.

«Παρότι ο οδικός αυτός άξονας αποτελεί την κεντρική χερσαία πύλη της χώρας από όπου διέρχονται περίπου 8.000.000 αυτοκίνητα τον χρόνο, δεν έχει αναπτυχθεί πλήρως ως άξονας με προδιαγραφές αυτοκινητόδρομου, καθώς διαθέτει μία μόνο(!) λωρίδα κυκλοφορίας και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και δεν έχει καν διαχωριστική νησίδα», διαβάζουμε στην επιστολή του Δήμου Παιονίας προς την Εγνατία Οδό, αντανακλώντας την αγωνία της τοπικής κοινωνίας, να προειδοποιεί ότι θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη «εάν συνεχιστεί η αδράνεια». Και μπορεί να μην έχει γίνει απολύτως τίποτα για να βελτιωθεί ο δρόμος, μπήκαν όμως διόδια για να πληρώνουν κιόλας οι οδηγοί, Ελληνες και ξένοι, το ρίσκο να σκοτωθούν!

Τι συμβαίνει και ο νευραλγικότερος ελληνικός οδικός δίαυλος με τις ευρωπαϊκές αγορές εξακολουθεί να εμφανίζει εικόνα ντροπής, όταν με το που περνάει κανείς τα σύνορα με τη Βόρεια Μακεδονία, μπαίνει σε έναν υπερσύγχρονο διεθνή αυτοκινητόδρομο, συνέχεια του Ε-10 και φτάνει με ασφάλεια και άνεση έως τη Βιέννη;

Η στήλη έχει επανειλημμένως ασχοληθεί με το θέμα πλην όμως, άκρη δεν βρήκε.

Ο ένας έριχνε την ευθύνη στον άλλον, τώρα η Εγνατία τον έβγαλε μέσω ΤΑΙΠΕΔ στο «σφυρί» προς αναζήτηση παραχωρησιούχου που όμως δεν βρίσκεται, με αποτέλεσμα να μην έχει γίνει τίποτα και να εξακολουθεί να σκοτώνεται κόσμος, σε έναν αυτοκινητόδρομο που κατά τα άλλα στο υπόλοιπο κομμάτι του, εντός και εκτός συνόρων, είναι ένα κόσμημα. Φαίνεται ότι και σε αυτή την περίπτωση το αυτί κανενός δεν ιδρώνει, μολονότι χάνονται ανθρώπινες ζωές. Κάποιοι έχουν ευθύνες.

Σχολιάστε